Klantenservice

Waarom Koffiewereld.nl?

  • Voordelige prijzen
  • De beste merken leverbaar
  • Snel geleverd
  • Veilig online winkelen
  • Uw persoonlijke gegevens worden beveiligd en versleuteld

Bestellen

U kunt één of meerdere producten online bestellen door op de product pagina op de knop “dit product toevoegen in uw winkelwagentje” te klikken. U kunt vervolgens kiezen om verder te winkelen of om de bestelling af te ronden door naar de kassa te gaan. In de kassa formulieren vult u uw gegevens in die wij uitsluitend gebruiken om uw bestelling correct af te kunnen handelen. U kiest vervolgens voor één van de betaalmethodes. Na uw bestelling ontvangt u per email een ontvangstbevestiging en een makkelijk te printen factuur voor uw administratie. Na betaling (direct online of via uw bank) wordt z.s.m. de artikelen naar u verzonden.

Prijzen

Alle genoemde prijzen op Koffiewereld.nl zijn inclusief 21% of 9% Nederlandse BTW. De prijs van een product is exclusief eventuele verzendkosten. Aanbiedingen zijn geldig zo lang de voorraad strekt. Prijswijzigingen en fouten voorbehouden.

Contact

Voor vragen en opmerkingen kunt u terecht bij de klantenservice van Koffiewereld.nl. Onze medewerkers doen hun uiterste best u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Contact opnemen

U kunt via verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice. Wij streven ernaar uw vraag binnen een dag of anders zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Stel uw vraag:

Per email : info@koffiewereld.nl of via onze contactformulier (bij mail ons)
Per telefoon : 0315-706018

Openingstijden klantenservice

De klantenservice is geopend op werkdagen van 8.00 uur t/m 20.00uur en is gesloten op nationale feestdagen.

Klachten en suggesties

Koffiewereld streeft altijd naar tevreden klanten en een goede uitvoering van de service.
Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn of u heeft suggesties voor verbeteringen dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via info@koffiewereld.nl
Wij streven ernaar om u dezelfde werkdag en uiterlijk binnen 2 werkdagen een reactie te geven.

Adresgegevens

Robin’s Koffiewereld (Koffiewereld.nl)
Postadres:
Grote Beer 121
7071 TW Ulft

KvK: 66443776
Telefoon: 0315-706018
Bank NR: Rabobank 11.63.69.744
IBAN: NL08 RABO 0116 3697 44
BIC: RABONL2U

Verzenden en bezorgen

Levertijden

Indien van een bestelling alle artikelen voorradig zijn heeft de bestelling een levertijd van 24-48 uur.
In het geval waar een bestelling één of meerdere artikelen bevat die niet voorradig zijn, heeft de bestelling een levertijd van 3-5 werkdagen. Er wordt bezorgd op elke werkdag (maandag t/m vrijdag) via DPD of PostNL. Bovengenoemde levertijden gelden als indicatie en niet als absolute termijn. Koffiewereld is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden. Uiteraard gelden de levertijden vanaf het moment dat uw betaling binnen is.

Voorraad

Wij streven ernaar zoveel mogelijk alle producten op voorraad te hebben om een snelle levertijd te garanderen.

Leveringswijze

Uw bestelling wordt per DPD of PostNL naar u verstuurd. Het is tevens mogelijk om uw bestelling zelf op te halen. Dit kan in overleg. Om tot levering van een bestelling over te gaan, kan het zijn dat u wordt benaderd via telefoon of e-mail om de juistheid van uw bestelling te controleren indien naar onze mening daar aanleiding voor mocht bestaan. Hierdoor kan enige vertraging ontstaan in de bezorging. Vermeld tijdens het registreren een telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent, dan blijft de eventuele vertraging beperkt. Dit kan een telefoonnummer zijn van uw werk of een 06-nummer.

Levering naar België, Luxemburg of Duitsland

Het is ook mogelijk om naar het buitenland te versturen. De leveringsduur is gemiddeld 1 á 2 werkdagen langer mits op voorraad. Bestellingen kunnen vanuit andere landen dan Nederland en België worden geplaatst, maar aflevering kan slechts in Nederland, België, Luxemburg of Duitsland geschieden.

Bezorgkosten

Naast onze scherp geprijsde artikelen vragen wij een kleine bijdrage in de verzendkosten. De kosten van verzenden zijn afhankelijk van het bestelbedrag. Vanaf een bestelbedrag van € 59,00 zijn de verzendkosten in Nederland geheel gratis! (Waddeneilanden uitgezonderd) Bestelt u onder het bedraag van € 59,00 betaalt u € 6,95 verzendkosten in Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd)
Voor België, Luxemburg en Duitsland (buitenland) zijn de bezorgkosten: € 14,46

Retouren

Indien u artikelen retour wilt sturen omdat deze defect is, dient u van tevoren contact op te nemen met onze klantenservice via het webformulier (mail ons). Of mailen naar info@koffiewereld.nl Defecte artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 uur t/m 20.00 uur. Het is alleen mogelijk om uw bestelling binnen 14 dagen naar ons retour te sturen, mits het artikel ongebruikt, ongeopend en onbeschadigd is.

Ons retour adres is

Koffiewereld.nl
T.a.v. afd. retouren
Grote Beer 121
7071 TW Ulft

Graag ontvangen wij bij uw retour een kort begeleidend briefje met daarop uw naam en adres en indien nodig uw rekeningnummer en naam en woonplaats van de rekeninghouder.

Altijd via postkantoor

Stuur altijd uw artikelen retour via het postkantoor, dan ontvangt u een verzendbewijs en is het mogelijk om de retourzending na te zoeken. Koffiewereld.nl neemt anders geen verantwoording op zich indien het pakket zoek is geraakt.

Als het product een technisch defect of fabrieksfout heeft dan kunt u het artikel uiteraard retour sturen zodat deze vervangen of teruggenomen kan worden.

Een verkeerd product ontvangen?

Wanneer u in plaats van het bestelde product een ander product heeft ontvangen, wordt deze door Koffiewereld (Koffiewereld.nl) kosteloos omgeruild voor het door u bestelde product de aankoop . Mits het product niet is gebruikt en in de originele en ongeopende verpakking verkeert.

Annuleren

Annuleren van uw bestelling is mogelijk bij de klantenservice via
email info@koffiewereld.nl en door te geven welk artikel u wilt annuleren. Dit kunt u ieder gewenst moment voor de verzending doen. U kunt ook binnen 14 dagen na ontvangst uw bestelling retour sturen mits deze onbeschadigd is en in de verpakking zit. U krijgt na uw annulering het volledige bedrag op uw bankrekeningnummer terug uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de retour en uw bankgegevens.

Afkoelingsperiode

Met de afkoelingsperiode wordt de periode bedoeld waarin u het door u bestelde product op zicht kunt hebben.

Het is niet de bedoeling dat het product in de afkoelingsperiode gebruikt wordt of de verpakking verbroken wordt. Na gebruik van het artikel vervalt de afkoelingsperiode. De afkoelperiode bedraagt 14 dagen en gaat in bij ontvangst van het artikel.

Betalen

iDEAL

De betaling wordt doorgeschakeld naar uw eigen internet bankieren omgeving zodat u binnen uw eigen vertrouwde bankomgeving kunt betalen. Deze manier van betalen gaat snel, veilig en gemakkelijk. Koffiewereld zorgt samen met de aangesloten banken voor een correcte afhandeling.

Bankoverschrijving

Via deze betaalmethode kunt u het totaalbedrag zelf overmaken op NL08 RABO 0116 3697 44 (Rabobank) t.n.v. Koffiewereld. Wilt u uw ordernummer vermelden bij de betaling. Wij zullen uw bestelling direct na ontvangt van de betaling verzenden.
Wanneer de betaling door Koffiewereld.nl is ontvangen wordt overgegaan tot leveren van de bestelde producten. Bestellingen via overboeking kunnen iets langer duren dan via Ideal. Binnen Nederland bedraagt de duur van de transactie meestal 1 à 2 werkdagen. Een overschrijving van België naar Nederland kan enkele dagen in beslag nemen.

 

Privacy policy

Alle verstrekte gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld en niet aan derden doorgegeven.

Veilig bestellen

Het invoeren van uw gegevens wordt beveiligd door een SSL (Secure Socket Layer) protocol. Dit is te zien aan de “HTTPS” aan het begin van de URL en zorgt ervoor dat de berichtenstroom gecodeerd is en alleen bij uw computer en Koffiewereld bekend is. Zo kunnen anderen uw gegevens niet onderscheppen terwijl u deze invoert. Uw gegevens worden bewaard in een extra beveiligde omgeving.

Veilig betalen

Betaling via iDeal
Mollie zorgt ervoor dat de transcatie veilig verloopt. Alle gegevens worden versleuteld verzonden en voldoet het geheel aan alle veiligheidseisen. Verder is de internetkassa door Currence gecertificeerd: Mollie heeft het certificaat van Currence om iDEAL te kunnen aanbieden als Collecting Payment Service Provider (CPSP). Dit betekent dat Mollie volledig voldoet aan alle eisen van Currence met betrekking tot onder andere techniek, veiligheid en betrouwbaarheid.
Bron: mollie.nl

Waarom staat er Mollie op mijn bankafschrift?
Mollie treedt op als tijdelijke bank. U betaald aan Mollie waarna Mollie uw betaling aan Koffiewereld uitkeert. Zodra uw betaling bij Mollie binnen is, zullen wij uw order verder behandelen. Om te zien of uw transactie aan Mollie gelukt is kijkt u op: http://www.mollie.nl/consument/.

Privacy policy

De wettelijke voorschriften met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens, zoals vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens, worden door Robin’s Koffiewereld (Koffiewereld.nl) nageleefd. Bij het transporteren en opslaan van klantgegevens wordt gebruikt gemaakt van Secure Socket Layer, een van de veiligste technieken die hiervoor gebruikt kan worden. Dit voorkomt het verlies, het onrechtmatig gebruik of de wijziging van deze gegevens.

Robin’s Koffiewereld (Koffiewereld.nl) zal de door de klant verstrekte gegevens opnemen in een bestand. Deze gegevens zullen worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling van de klant en nog zolang bewaard als nodig is voor de behandeling van eventuele klachten naar aanleiding van de uitvoering van de bestelling. Indien er gegevens zijn verstrekt in verband met het deelnemen aan een prijsvraag zullen deze worden gebruikt voor de uitvoering van de prijsvraag.

De klant kan ook zijn toestemming of een of meer van zijn aanmeldingen ongedaan maken door een email te sturen via ons webformulier of te bellen met onze klantenservice. Deze is van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09:00 uur ‘s morgens t/m 17:00 uur ‘s middags. De bewuste ongedaanmaking zal dan binnen een werkdag na ontvangst door Robin’s Koffiewereld (Koffiewereld.nl) van de bewuste email resp. ontvangst van de bewuste melding bij de klantenservice in ons systeem worden uitgevoerd.

Als u wenst te reageren op ons privacybeleid, kunt u per mail contact met ons opnemen

info@koffiewereld.nl

× Stuur een WhatsApp-bericht